این روزا بحث تله کابین داغه و برخی جو سازی میکنند که مهندس هزارجریبی با آن مخافت کرده!درصورتی که چنین نیست و متن زیر اخرین مصاحبه وی درمورد تلکابین گرگان است:

گرگانو

__________

نبی هزارجریبی در گفتگو با کمیته فضای مجازی ستاد انتخاباتی خود :

آنها که در جریان اجرا و پیگیری پروژه و موانع آن هستند می دانند که عملیات احداث تله کابین نیاز به مصوبه سازمان جنگلها و پارکهای کشور داشت. از زمانی که عضو شورا بودم, پیگیر این مصوبه هستم که به لطف خدا و در نتیجه دلسوزی ها و حمایتهای شهردار مردمی و پر تلاش و همراهی ریاست محترم سازمان جنگلها و پارکها در نهایت دیروز به تصویب رسید که جای تقدیر و تشکر از این عزیزان دارد.

مهندس هزارجریبی با تشریح نقش چنین پروژه هایی در جذب توریست و گردشگر; بار دیگر تاکید کرد: همانطور که بارها عرض کرده ام مردم گرگان و استان لایق بهترین ها هستند و امیدوارم به عنوان خدمت گزاری کوچک بتوانم در تحقق این آمال نقشی داشته باشم.

__________1395/2/9

گفتنی است پروژه تله کابین گرگان قریب به چند دهه از آمال و آرزوهای مردم گرگان و استان بوده است. خوشبختانه امروز پیگیری های مرد عمل و توسعه ی همه جانبه به ثمر نشست و می توان به آینده ای خوش امیدوار بود.

مهندس نبی هزارجریبی درسال92 زمانی که در شورا شهر گرگان بود با مکان احداث آن به علت قطع درختان ناهارخوران مخالف بود زمانی که مطمئن شد درختی قطع نمیشود و علارقم هزینه بیشتر برای شهرداری ارتقاع آن نیز چند متر بلندتر از حد استاتدارد پیشبینی شده است تا به درختان آسیبى نرسد در دومین گزارش عملکرد خود که از شبکه گلستان پخش شد از فرصت استفاده کرد و از این طرح شهردار صادقلو + طرح های عمرانی دیگر مانند آکواریوم و ... حمایت خود را بار دیگر اعلام کرد.

از دلایل دیگر مخالفت ترافیک سنگین مسیر ناهار خوران گرگان بود که با ایجاد زیرگذر هایی در مسیر از ترافیک کاسته شده هرچند ترافیک و شلوغی به چشم میخورد اما به نظر دیگر دلیلی برای مخالفت وجود ندارد.

این بود دلایل مخالفت نبی هزارجریبی با تله کابین گرگان که در سال 92 هنگامی که نایب رییس شورای شهر گرگان بود اتفاق افتاد

گرگانی گرگانیا النگدره شهردارصادقلو هزارپیچ گرگان تلکابین گرگان  حسین صادقلو مجلس نبی الله هزارجریبی