سخن دل  با حضرت آیت الله نورمفیدی

واقعا جایی بسی تعجب است که آیت الله نور مفیدی ارادت خالصانه ی  نیروهای خدوم و خدمتگذار ،  به انقلاب و رهبری و نماینده ولایت فقیه در استان را نادیده می گیرند. 

چرا افرادی که هم از سوی مردم و هم از طرف انقلاب مورد تائید واقع شده اند و در انتخابات و مسائل مختلف استانی مورد حمایت مردمی نیز واقعا شده اند و در شورای سیاست گذاری اصلاحات و احزاب نیز اکثریت آرای را بدست آوردند ، از طرف آیت الله نور مفیدی حمایت نمی شوند و برای آنها هزینه ای نمیدهند ؟

گرگانو | به قلم جلال رستاقی (مدیر انجمن گلبانگ توسعه روستایی):واقعا جایی بسی تعجب است که آیت الله نور مفیدی ارادت خالصانه ی  نیروهای خدوم و خدمتگذار ،  به انقلاب و رهبری و نماینده ولایت فقیه در استان را نادیده می گیرند. 

چرا فردی که هم از سوی مردم و هم از طرف انقلاب مورد تائید واقع شده است و در انتخابات و مسائل مختلف استانی مورد حمایت مردمی نیز واقعا شده اند و در شورای سیاست گذاری اصلاحات و احزاب نیز اکثریت آرای را بدست آوردند ، از طرف آیت الله نور مفیدی حمایت نمی شوند و برای آنها هزینه ای نمیدهند ؟

مگر نه اینکه هر سه عزیز گزینه شورای اصلاح طلبان احزاب یعنی آقای سید سبحان حسینی و دکتر میراکبری و آقای علاالدینی  و ارادتمندان خالصانه به رهبری این سه عزیز با تمام وجود در تمامی عصرها و زمانها حامی  نماینده ولی فقیه استان بودند و مطیع اوامر معظم له ...

 

حضرت آیت الله نور مفیدی 

نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان 

امروز مردم و فرزندان شما در استان به حمایتهای شما نیازمند هستند. خواهشاً اقدام عملی کنید ، چون فردا خیلی دیر است. 

همانگونه که حضرتعالی واقف هستید حافظه تاریخی مردم استان خیلی قوی است و سالهای خفقان 8 سال حکومت آقای احمدی نژاد را فراموش نکرده اند. همان زمانی که عده ای معلوم الحال با هر وسیله ای به شما و اطرافیان شما حمله ور می شدند و هیچ کس جز فرزندان شایسته این استان از شما حمایت نکردند. 

سال 88 اوج نفاق در استان بود . شما از امثال بنده خیلی خیلی بیشتر به امور واقف هستید ولی لازم است جهت یادآوری گذشته را بیادمان بیاوریم .

البته این را می دانیم چه جنابعالی از گزینه بومی حمایت کنید و چه نکنید ، بالاخره یک نفر بر صندلی استانداری این استان محروم  تکیه می زند ، همانند سالهای  گذشته  

ولی چیزی که در این میان باقی می ماند این است که خاطره و ذهنیت بدی از عدم اقدام عملی و پیگیرانه جنابعالی در یاد و ذهن  بزرگان و دلسوزان استان خواهد افتاد ، چون امروز که باید فرزندان شایسته این استان حمایت می کردید ، متاسفانه مصلحت اندیشی کردید و از افرادی حمایت می کنید که نه تنها سودی به حال نظام و رهبری و مردم ندارند بلکه هیچ سودی هم به حال توسعه این  استان  ندارند . 

به هر حال شما الان در جایگاهی نشسته اید که هر طور تصمیمی می توانید بگیرید. 

حضرت آیت ا... نورمفیدی  هر کس که استاندار این استان بشود . چه شما دخالتی در انتخابش داشته باشید چه نداشته باشید به پای شما نوشته می شود. 

پس امیدواریم با هوش و ذکاوت و دور اندیشی که از جنابعالی درعرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی سراغ داریم ، از این تهدید فرصتی عالی هم برای مردم و هم استانیهای خودتان و همچنین محکمتر شدن پایه های نظام با آوردن افرادی دلسوز و با انگیزه ، فرصتی برای رشد و توسعه استان ایجاد کنید. 

سلامتی حضرتعالی را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم صراحت لهجه بنده را به بزرگواری خودتان ببخشید 

من الله توفیق