لابیگری جناب مناف هاشمی با نمایندگان استان گلستان برای تصدی استانداری گلستان

 در چنین کشوری ریاست جمهوری پارلمانی به نفع چه جریانی خواهد بود ؟

آقایان تربتی نژاد و ابراهیمی و طیار، نمایندگان گرگان و آزادشهر و گنبد در مجلس سر میز رزرو شده‌ی آقای مناف هاشمی در رستورانی مجلل در جردن

واکنش های کاربران به این شام نجومی در ادامه مطلب


به به چ جای قشنگی اینجا قیمت فقط یه دونه نسکافه حداقل پنجا هزار تومنه رای میدیم که اینا تو همچین جاهای گرون و قشنگی شام بخورن ......


عجب جای لاکچری


گفتگو ، گقتمان سیاسی و مذاکره و مفاهمه برای تشریح دیدگاهها و تجزیه و تحلیل مسایل امری طبیعی و منطقی و از ملزومات ومقدمات توسعه سیاسی است.

نه تنها در آن خللی نیست بلکه مایه افتخار هم هست. در بورگینافاسو وقتی که میخواهند از دیدگاه و نظرات و سیاستهای یک مسئول احتمالی و برنامه هایش مطلع شود ابتدا مذاکره می کنند و دلایل و استدلالات را می شنوند و سپس به یک ارزیابی دست می یازند.

 

مع الاسف نحوه و نوع انتشار اخبار و زبان و قلم انتقاد بیانگر این است که با هیچ یک از اصول حرفه ای خبرنگاری سازگار نیست و بیشتر تخریب را بجای نقد در اذهان متبادر می کند.


خیابان جردن درحال حاضر اسمش آفریق هست اینجا هم که قاره سیاه مستضف نشین پس شما اینجوری ببینید


چقدر یاد بگم بگم محمود افتادم.


توضیح روابط عمومی دفتر دکتر تربتی نژاد، نماینده مردم گرگان و آق قلا پیرامون مراسم شام رستوران شاندیز تهران

با سلام و احترام، ضمن تشکر از حساسیت و دلسوزی برخی از کاربران فضای تلگرامی نسبت به مسائل جامعه از جمله موضوع جلسه شام رستوران شاندیز تهران،لازم می دانیم جهت تنویر افکار عمومی موارد زیر را باطلاع مردم شریف برسانیم:

 

دعوت شام از طرف آقای ابراهیمی(گروه لبنیاتی صباح)انجام گرفت که آقای دکتر تربتی نژاد هیچگونه اطلاع قبلی از کم و کیف آن نداشتند، ضمن اینکه رستوران مذکور یک رستوران عمومی و مجاز بود که از طبقات مختلف در آن حضور داشتند و البته که با رستورانهای شهرستانها تفاوت فاحش داشت. 

 

در این مهمانی برخی از نمایندگان استان از جمله دکتر تربتی نژاد (نه بعنوان دبیر مجمع نمایندگان) و تعدادی افراد ناشناس و آقای دکتر سید مناف هاشمی حضور داشتند که صحبتهای مختلفی از جمله بحث انتصابات استاندارها توسط وزارت کشور مطرح شد بدون اینکه هیچگونه موافقتی یا قولی در مورد فرد خاصی مطرح شده باشد. تاکید می گردد که نظر مجمع نمایندگان گلستان همان نظری ست که در نامه شماره 223/م گ مورخ 12/7/96 خطاب به وزیر محترم کشور اعلام شده است و هیچگونه تغییری تا کنون در آن ایجاد نشده است و آن تاکید نمایندگان بر اولویت دادن به نیروهای توانمند و واجد شرایط بومی و استانی بوده است. ضمن اینکه همگان مستحضرند مسئول اصلی عزل و نصب استانداران دولت و وزارت کشور است و سایر عوامل از جمله نمایندگان مجلس کم و بیش صرفا نقش مشورتی دارند.

 

اینگونه دعوتها و شرکت در جلسات چه در مکانهای محقر پائین شهری و چه در بالای شهری توسط موکلین و مردم امری روزمره ست که معمولا نمایندگان برای استفاده از وقتها و فرصتها برای شنیدن مشکلات و نقطه نظرات و حتی جهت شرکت در جشنها، شادیها و عزاداریها در آنها حضور پیدا می کنند.

 

مجددا ضمن تشکر از اصحاب رسانه و استقبال از ارائه انتقادات مردم شریف و نخبگان جامعه و موکلین محترم از همگان درخواست می شود که انشاا... به دور از هرگونه سیاسی کاری و قصد تخریب عمدی در میدان اجرای واجب امربمعروف و نهی از منکر بیش از پیش فعال باشند تا از این رهگذر همواره در راستای سالم سازی محیط و جامعه نقش موثر خودرا ایفا نمایند.

 

توضیح کاسپین‌خبر درخصوص پاسخ روابط عمومی دفتر دکتر تربتی نژاد پیرامون فساد آشکار سیاسی-اقتصادی

 

ضمن سپاس از توضیحات دکتر تربتی‌نژاد متاسفانه جوابیه ایشان نکات تلخ‌تری را در معرض افکار عمومی می‌گذارد. از نقش آفرینی یک فعال اقتصادی در بالاترین سطح سیاسی استان، از تهرانی و شهرستانی ‌کردن رستوران‌ها که حاوی تلویحی توهین به مردم شهرستان خود آقای نماینده است، از تلاش بی‌دلیل برای توجیه چنین جلسه‌ای و تشبیه کردن آن به مراسم جشن و عزاداری و امثالهم و کلی موضوع دیگر.

 

راستی چرا هیچ‌کدام از نمایندگان استان به صراحت نمی‌گویند که تصمیم نهایی تعیین استاندار با آیت‌الله نورمفیدی است و نمایندگان صرفا در نقش "گردن‌گیرندگان" ظاهر می‌شوند؟!


عذر بدتر از گناه دبیر مجمع نمایندگان گلستان!!!

گرگان فردا صدای رسای شهروندان

دکتر تربتی نژاد در بیانیه ای اعتراف کرد که میزبان شام جردن آقای ابراهیمی مالک گروه لبنیاتی صباح بوده است، واقعا چرا باید جلسات نمایندگان مردم با گزینه استانداری از سوی یک سرمایه دار مدیریت شود؟ 

آقای ابراهیمی در کجای پازل انتخاب استانداران کشور قرار دارد و در این خصوص چه مسئولیتی دارد؟

آیا آیت الله نورمفیدی از نقش فعالان اقتصادی در امور سیاسی استان به ویژه انتخاب عالی ترین مقام اجرایی استان اطلاع دارد؟ 

آیا با این افتضاح سیاسی آیت الله نورمفیدی همچنان از گزینه پر حاشیه مناف هاشمی حمایت می کند؟ 

آیا نمایندگان حاضر در این شام جنجالی و غیر مردمی از مردم شریف استان عذرخواهی می کنند؟

منتظر ورود بازرسی ویژه ریاست جمهوری و حراست وزارت کشور و سایر نهادهای نظارتی به این موضوع هستیم تا شاهد شکل گیری فساد سیاسی در کشور نباشیم که بر باد دهنده آرمانهای امام راحل (ره) و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است. 

البته صداقت آقای تربتی در معرفی میزبان شام جنجالی جردن ستودنی است و امیدواریم ایشان نخستین نماینده ای باشد که که از مردم عذرخواهی می کند!!!

مردم بهترین قاضی هستند!!!


بروزرسانی شد:

خبر فوری دکتر سید مناف هاشمی استاندار گلستان شد