چندی پیش علی طاهری نماینده پیشین گرگان و آق قلا طی حکمی از سوی سوی فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان  منصوب شده بود که این اولین سمت اجرایی دکتر طاهری بود. ۱۶ آذر روز دانشجو میتوانست اولین مراسم پس از انتصاب وی باشد که در کمال تعجب چنین مراسمی در دانشگاه آزاد گرگان برگزار نشد!

دکتر سید علی طاهری

رئیس جدید دانشگاه آزاد گرگان مراسم روز دانشجو را برگزار نکرد

گرگانو، الهه رمضان پور: انتخاب رئیس جدید دانشگاه آزاد گرگان، همزمان با نزدیک شدن به روز دانشجو را به فال نیک گرفتیم  اما امسال علیرغم سال های گذشته، با اتفاقی غیرمنتظره در روز دانشجو در دانشگاه آزاد گرگان مواجه شدیم.

دانشگاه آزاد گرگان در روز دانشجو مراسمی برای دانشجویان خود نداشت!! این در حالی بود که انتظار می رفت رئیس جدید دانشگاه آزاد گرگان این روز را غنیمت شمرده و برای معارفه و آشنایی دانشجویان با سیاست های وی مراسم گرامیداشت روز دانشجو را به بهترین شکل برگزار نماید. 

شبیر دائمی مسئول فرهنگی داشگاه آزاد گرگان

شبیر دائمی، مسئول فرهنگی دانشگاه در این رابطه می گوید: دانشگاه مراسمی را در روز یک شنبه گذشته  به مناشبت گرامیداشت روز دانشجو  برگزار کرد که بیش از ۴۰۰ دانشجو در این مراسم شرکت داشتند!

مسئول فرهنگی دانشگاه در حالی این خبر را اعلام می کند که در روز یکشنبه گذشته مراسمی به منظور گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد گرگان برگزار نشده بود و دانشجویان از برگزاری این مراسم در روز یکشنبه گذشته اظهار بی اطلاعی می کنند!

دانشجویان دانشگاه آزاد گرگان در روز ۱۶ آذر با بی مهری و بی توجهی مسئولان دانشگاه به گرامیداشت « روز دانشجو » مواجه شدند!!