بسته خبری ویژه گرگانو درباره تجمعات اخیر گرگان| «بازداشت ها»

در اولین شب تجمع مردم گرگان حدود 40 نفر از لیدرها بازداشت شدند.
در آن میان 2 نفر از بازداشتی ها از تهران به استان گلستان آمده بودند و 5 نفر از بازداشت شدگان زن هستند.

40 نفر از عوامل اصلی تجمع غیرقانونی  گرگان بازداشت شدند / نقش  سلطنت طلبها در پشت پرده تجمعات

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری گرگانو به نقل از سایت خبری گلستان ما بر اساس اخبار و اطلاعات موثق ؛ حدود 40 نفر از  لیدرها و عناصر اصلی تجمع غیر قانونی شب گذشته در خیابان شالیکوبی  گرگان از سوی مراجع انتظامی ، امنیتی و قضایی  شناسایی و  بازداشت شدند .

این لیدرها نقش موثری در تبلیغ و فراخوانی ، صحنه گردانی ، تحریک مردم عادی به حضور در تجمع و ارتباط با رسانه های  سلطنت طلب و  ضدانقلاب داشته اند .

مستندات و گزارش ها حکایت از نقش پررنگ جریانات سلطنت طلب و ضد انقلاب در پشت پرده ایجاد و هدایت  تجمعات اخیر به  بهانه مسائل اقتصادی و معیشتی دارد .

بازداشت 2 لیدر ضدانقلاب  تهرانی در گرگان / 5 نفر از بازداشتی ها  زن هستند

در دومین شب تجمع غیر قانونی مردم گرگان که لیدرها و عناصر اصلی آن بازداشت شدند ، 2 نفر از بازداشتی ها از  تهران به استان گلستان آمده بودند .

اکثر بازداشت شده های تجمع آن شب گرگان از چهره ها و فعالین  سلطنت طلب بوده اند که در گروه های تلگرامی و کانالهای منتسب به جریانات ضدانقلاب عضو بوده و  فعالیت داشته اند .

در میان بازدداشت شدگان 5 نفر  زن بودند که علاوه بر  تبلیغ به تجمع غیرقانونی ، به  فریب جوانان و نوجوانان پرداخته و در حین تجمع نیز به  تحریک احساسات آنان دست می زدند .

شناسایی و دستگیری عوامل اصلی تجمع  غیر قانونی گرگان همچنان ادامه دارد / همکاری با رسانه های  ضدانقلاب وجه مشترک بازداشت شدگان

لیدرهای بازداشت شده تجمع غیرقانونی گرگان ؛ عمدتا  تبلیغ و فراخوانی تجمع ،  طرح شعارهای ساختارشکن ،  صحنه گردانی تجمع ،  درگیری با نیروی انتظامی و  تحریک مردم عادی به حضور می نمودند .

ارتباط و همکاری با رسانه های ضدانقلاب و سلطنت طلب و  تهیه عکس و فیلم از تجمع و  ارسال برای این رسانه ها و  انتشار آنها در شبکه های اجتماعی وجه مشترک غالب بازداشت شدگان بوده است .

تلاش ها برای شناسایی و دستگیری افراد پشت پرده و سایر فعالین موثر در فضاهای  حقیقی و  مجازی در باب ایجاد و مدیریت تجمعات غیر قانونی ادامه دارد .

لازم به ذکر است که در چند وقت اخیر ، تحرک جریانات  اپوزسیون و  ضدانقلاب خارج نشین در فضاهای حقیقی و مجازی افزایش یافته و بدنبال بازسازی و فعال نشان دادن خود است .

دیگر برای همگان کاملا روشن شده است که طرح مسائل اقتصادی و معیشتی مردم صرفا  بهانه ای برای آغاز این تجمعات و  فتنه جدید علیه نظام و انقلاب اسلامی بوده است .

اعترافات دستگیر شدگان به ارتباط با  خارج

متهمان دستگیر شده در اغتشاشات روزهای گذشته اصفهان اعترافات مهمی در رابطه با نوع ارتباطات خود با شبکه های  ضدانقلاب و خط گیری ها از  سلطنت طلبان و معاندان کردند .

یکی از دستگیرشدگان اغتشاشات روزهای گذشته در اعترافات خود از رابطه با  رادیو فردا سخن گفته است .

این متهم اعتراف کرده است که رادیو فردا سوژه هایی برای او ارسال کرده و وی نیز اقدام به  تهیه و  ارسال اخبار متناسب با این سوژه ها کرده است.

در تلفن های همراه بسیاری از متهمان کلیپ های زیادی از  اغتشاشات و تصاویر سران  ضدانقلاب و  سلطنت طلبان ، یافت شده است .

تلفن های همراه اکثر متهمان از نوع برندهای لوکس خارجی با قیمت های چند میلیونی بوده است .

بازداشت مدیران رسانه های فعال در تجمعات اخیر در  گلستان /  هواداری از سلطنت طلبان و  ارتباط با رسانه های معاند 

بنا بر اخبار و اطلاعات رسیده ، مدیران تعدادی از گروه ها و کانالها و صفحات فعال در شبکه های اجتماعی اعم از  تلگرام و  اینستاگرام و  توئیتر در 2 شب اخیر در  گرگان بازداشت شده اند .

این افراد علاوه بر  تبلیغ و فراخوانی به تجمعات در رسانه های در اختیار خود ، اقدام به  تهیه عکس و فیلم نموده و به همراه اخبار مرتبط برای رسانه های جریانات معاند و سلطنت طلب  ارسال می کرده اند .

یکی از گروه های فعال در این زمینه " گروه  جنبش گرگان " بوده که از صبح روز  شنبه  9 دی ماه ایجاد و با هواداری آشکار از سلطنت طلبان شروع به فعالیت نموده و کلیه اطلاع رسانی ها و اخبار و تصاویر مربوط به تجمعات را پوشش داده و برای جریانات معاند خارج نشین ارسال می کرده است .

 

این خبر تکمیل میشود...