استعفای خانم صمدی نامزد انتخابات شورای شهر گرگان از عضویت در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان گلستان

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری گرگانو خانم سیده فاطمه صمدی نامزد انتخابات شورای شهر گرگان در اقدامی پسندیده و  اصلاح طلبانه از عضویت در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گلستان استعفا داده و خواستار پذیرش استعفای خود از سوی اعضای این شورا شده است.

گرگان فردا

وی در این جلسه با بیان اینکه باید به مبانی اصلاح طلبی پایبند باشیم، خاطرنشان کرد: ما وقتی می توانیم عدالت را در کسوت نمایندگی مردم شریف در شورای شهر پیاده کنیم که خودمان به آن اعتقاد داشته باشیم. نمی توان هم نامزد انتخابات باشیم و هم در تعیین نامزدها و تدوین لیست انتخاباتی موثر و تصمیم گیر باشیم زیرا این حرکت خلاف اخلاق است.


وی عضویت در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان را با نامزدی در شورای شهر در تعارض دانست و خاطرنشان کرد:  همه ما باید به اهداف و آرمانهای اصلاح طلبان اعتقاد و التزام داشته باشم.


گفتنی است اقدام داوطلبانه و خردمندانه خانم صمدی در استعفا از شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گلستان با تحسین بسیاری از اعضای این شورا مواجه شده است

خانم صمدی هم اکنون مسئول کمیته بانوان اتحادیه انجمنهای اسلامی استان گلستان است.


علاوه بر خانم صمدی آقایان عبدالسلام مهیمنی، حمیدرضا بارچیان، غلامرضا حاتمی و خانمها هاجر عامریان و نیکان آرخی از دیگر نامزدهای انتخابات شورای شهر هستند که هنوز از عضویت در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استعفا ندادند.


بسیاری از رهبران احزاب و شخصیت های برجسته اصلاح طلب کشور نیز در روزهای اخیر در مصاحبه هایی خواستار استعفای نامزدهای عضو شورای سیاستگذای اصلاح طلبان شدند.



جهش توسعه ی سیاسی یک اصلاح طلب به قلم مجید رایجی


پیشقدم شدن سرکارخانم سیده فاطمه صمدی در استعفا از شورای اصلاح طلبان استان گلستان بطور چشمگیری نشانه های شایستگی ایشان به جامعه ی سیاسی و مدنی را بروز داد.


این حرکت خیرخواهانه با اقدام  آگاهانه، منطقی و جسورانه ی سیاسی خانم صمدی عبرتی است برای متوسلین به پست ها ومناصب سیاسی زود گذر ودر عین حال جهشی است در توسعه ی سیاسی استان عزیزمان، علی الخصوص اینکه این توسعه نگری از سوی تنی از زنان پیشرو این خطه بوده است. 


لذا اینجانب ضمن آرزوی پیروزی ایشان در انتخابات پیش رو شورای شهرگرگان اعلام میدارم در صورت عدم راهیابی ایشان به پارلمان شهری با این حرکت سازنده چیزی از شایستگی ایشان نخواهد کاست ، بلکه خواهد افزود.