اعضای فراکسیون حامیان شهردار حسین صادقلو در یک فروردین برای شورای شهر پنجم گرگان ثبت نام کردند


در روز اول فروردین و دومین روز ثبت نام نامزدهای شورای اسلامی شهر گرگان کارمندان فرمانداری روز آرامی را به نسبت روز گذشته پشت سر گذاشتند چرا که تنها 23 نفر برای ثبت نامزدی اقدام کردند تا مجموع داوطلبان دو روز اول به 65 نفر برسد.


اگرچه فرمانداری گرگان روز آرامی را پشت سر گذاشت اما شبکه مجازی تحت تاثیر ثبت نام اعضای فراکسیون حامیان شهردار طوفانی بود.


فراکسیون حامیان شهردار صادقلو اولین روز فروردین را مناسب برای ثبت نام ارزیابی کرده و در یک اقدام هماهنگ با حضور در فرمانداری گامهای استواری را برای ادامه روند خدمت به گرگان و گرگانی برداشتند.

فراکسیون حامیان شهردار حسین صادقلو

ناصر گرزین, محمد ابراهیم جرجانی, حسین ربیعی, فائزه عبداللهی و علی اصغر یوسفی پیش تر نیز در مرحله اول دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا با حمایت تمام قد از نبی هزارجریبی عملا وارد رقابت با لیست انتخاباتی اصلاح طلبان ( تربتی نژاد-رادمهر) و اصولگرایان ( طاهری-امامی ) شده بودند و اتفاقا موفق نیز ظاهر شدند حالا برای فتح انتخابات 29 اردیبهشت راه سختی پیش رو ندارند.


شهروندان گرگانی می دانند که اگر فراکسیون حامیان شهردار موفق شهرشان کوچکترین شکاف و یا تزلزلی از خود نشان می داد فراکسیون مخالفین لحظه ای به شهردار اجازه ادامه خدمت نمی دادند و طبیعی است که مقاومت آنها برای تقویت روند توسعه از چشم تیزبین شهروندان تحولخواه و توسعه محور که به مدیریت شهری نمره قبولی داده اند دور نخواهد ماند.

حامد صمدلویی دکتری علوم سیاسی

با ما باشید با تحلیل آخرین تحولات مربوط به پنجمین دوره انتخابات شورای شهر گرگان