نبی هزارجریبی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

پیگیر اجرای پروژه کلیدی آشوراده با رعایت مسائل زیست‎محیطی هستیم/تله‎کابین گرگان می‎تواند به عنوان پایه مهم جذب گردشگر در منطقه باشد/سد شصتکلاته است که نوید خوبی برای خدمت به کشاورزان خواهد


مهندس نبی هزارجریبی با اشاره به ضرورت پیگیری پروژه‎های کلیدی بخش گردشگری در استان گلستان گفت: اجرای پروژه جزیره آشوراده به یک معضل تبدیل شده که با رعایت مسائل زیست‎محیطی پیگیر اجرای آن هستیم.


مشاهده مطلب کامل


نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و نماینده ولی‎فقیه در استان پیگیر رفع موانع اجرای پروژه آشوراده هستیم تا مردم بتوانند از ظرفیت این موهبت خدادادی بهره‎مند شوند و به محیط زیست صدمه‎ای وارد نشود.


هزارجریبی با اشاره به پیگیری پروژه تله‎کابین گرگان نیز تصریح کرد: این پروژه موافقان و مخالفانی دارد باید این مجموعه در کنار هم قرار بگیرند و با ارائه راهکارهای مناسب طوری عمل شود که این امتیاز از دست استان گلستان خارج نشود.


مهندس نبی هزارجریبی

هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: 

تله‎کابین گرگان می‎تواند به عنوان پایه مهم جذب گردشگر در منطقه باشد.


هزارجریبی در خصوص مهمترین اقدامات حوزه انتخابیه گفت: بودجه سال 1396 بسته شده و مصوباتی در سال گذشته داشتیم بر اساس مصوبات، حرکت وزارتخانه‎ها، استانداری‎ها و ادارات کل و شهرستان‎ها برای خدمت‎رسانی مشخص شده است یکی از مصوباتی که در کمیسیون برنامه و بودجه تائید و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید تخصیص 1.5 میلیارد دلار بودجه از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستائیان بود.


وی بیان کرد: پیام نوروزی مقام معظم رهبری «اقتصادمقاومتی: تولید-اشتغال» وظیفه مسئولان را سنگین‎تر کرده است و باید همه برای تحقق این مطالبات اقدام جدی داشته باشیم.


هزارجریبی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد بودجه‎ لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مشخص شده است


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه‎ لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مشخص شده است، گفت: گلستان یک استان کشاورزی است بودجه ویژه زهکشی، مدیریت آب‎های سطحی و ایجاد سد برای استان در نظر گرفته شده است.

نبی هزارجریبی نماینده گرگان و آق قلا

هزارجریبی ابراز کرد: یکی از پروژه‎های بزرگی که در گرگان علاقه داریم اجرا شود سد شصتکلاته است که نوید خوبی برای خدمت به کشاورزان خواهد بود شاید در دوره ما به اتمام نرسد و امیدواریم عزیزانی که بعد از ما می‎آیند ادامه دهنده این پروژه باشند.


وی به بخشودگی جرایم و دیرکرد وام‎های زیر 100 میلیون تومان نیز اشاره کرد و گفت: افرادی که چندین سال معوقات بانکی داشتند با اجرای این مهم کمک بزرگی به آنها شد.


مهندس نبی هزارجریبی با اشاره به اینکه مردم خونگرم شهرستان‎های گرگان و آق‎قلا پذیرای مسافران هستند، بیان کرد: استان گلستان رنگین‎کمان اقوام است هر قومی که وارد این استان می‎شود همزبان پیدا می‎کند و احساس غربت نخواهد کرد اقلیم‎های طبیعی در استان گلستان وجود دارد و طبیعت چهار فصل آن در جذب مسافران و گردشگران اثرگذار است.