وکلای مردم که مردمی ماندند...


گرگانو به نقل از گرگان فردا - آغاز فعالیت شورای شهر پنجم در گرگان مصادف شد با تصمیم طوفانی آنان در برکناری شهردار حسینقلی صادقلو، گرچه هنوز بسیاری از موافقان و مخالفان شهردار در شوک هستند، اما باید این تصمیم شورای جدید را به فال نیک گرفت و آنرا ستود. 


🔻بسیاری از آگاهان و فعالان اجتماعی و سیاسی استان گمان می کردند که شورای جدید عمله و آلت دست شهردار خواهد شد و فاجعه وکیل شهردار بودن به جای وکیل مردم بودن تحقق پیدا می کند. 


🔻این استقلال رای و حفظ حرمت و شان شهروندان گرگان توسط اعضای شورای شهر قابل ستایش است. امیدورام که اعضای شورای شهر فارغ از هرگونه تعلقات سیاسی و باندی فقط به مردم وفادار باشند و در جهت خدمت به مردم گام بردارند.


🔻تصمیم مهم دیگر شورای پنجم انتخاب یک زن به عنوان رئیس شورای شهر بود که بازتاب گسترده در سطح کشور  داشت و امیدواریم شورای پنجم نیمه نادیده شهر را ببیند و از پتانسیل و ظرفیت های زنان استفاده کند. 


🔻صرف نظر از انکه چه کسی شهردار آینده گرگان می شود، به نظر می رسد شورای شهر امیدآفرین فعالیت خود را آغاز کرده و انشالله در آینده با کاهش اختلافات، خاطره تلخ نزاع های بیهوده شورای چهارم و شهردار صادقلو را تکرار نکند.


#گرگان_لایق_بهترینهاست